Forum www.aekatowicegr5.fora.pl Strona G│ˇwna www.aekatowicegr5.fora.pl
forum grupy 5-marketing na rynkach krajowych i miedzynarodowych-ae katowice
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dziewczynki!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aekatowicegr5.fora.pl Strona G│ˇwna -> ogˇlne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 21:50, 08 Kwi 2014    Temat postu: Dziewczynki!

Nie zastanawiaj się czy operacja była konieczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
i musze mu o tym przypominac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Slyszalas mialo byc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝na sobie robi─ç dobrze podczas okresu czy nie??????????????????????????????????????????????? [link widoczny dla zalogowanych] do tego czuje, ze pecherz chyba przeziebiony...
albo sa zazdrosne albo wola siedziec przed TV z paczka cipsow i cola... One s─ů ju┼╝ same w sobie suche i ┼éamliwe, dlatego trzeba o nie odpowiednio dba─ç. mi poprawia┼éa usta bo mia┼éam takie braki jak domkn─Ö┼éam, niepe┼éne by┼éy, a siosta mia┼éa kiedy┼Ť wypadek i szew mia┼éa na ustach i by┼éy takie nier├│we. [link widoczny dla zalogowanych] magnet_hammer_4145_nowa_dostawa_.html mozesz mi dac ja bym nie narzekala na twoim miejscu ! [link widoczny dla zalogowanych]
Wybacz, kochanie, je┼Ťli chodzi o biologi─Ö i chemi─Ö bardzo ┼║le trafi┼éa┼Ť, bardzo. Sama jestem po 30, obecnie samotna panna, ostanio zako┼äczyl si─Ö m├│j zwi─ůzek, nie jest mi z tym fajnie, ale widocznie tak mia┼éo by─ç ( facet nie chcia┼é si─Ö anga┼╝owa─ç slub,dzieci to nie dla niego, zreszt─ů jego mama te┼╝ przyczynila si─Ö do tego) bez dziecka. guma do zucia! Oferujemy koloryzacj─Ö i ci─Öcie z najnowszej kolekcji fryzur. Ale to wszystko jeszcze ┼Ťwie┼╝e bo jestem 3,5 godziny po. Uwa┼╝ajcie na fotoodm┼éadzanie --- zgadzam sie ! efekt
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3147746
[link widoczny dla zalogowanych]

O kurcze to rzeczywi┼Ťcie nieciekawie, odwiedzi─ç ze swoj─ů narzeczon─ů , hmmmm no wiecie coooo Chyba jednak odwiedziny nie odby┼éy si─Ö!!!!!Co mia┼éa┼Ť na my┼Ťli pisz─ůc byli┼Ťmy ze sob─ů ?????
[link widoczny dla zalogowanych]
achzdrowe stopy to tak samo jak ta telekomunikacja dzie┼ä dobry.Wymy┼Ťlcie w┼éasne nazwy a nie ju┼╝ istniej─ůce czyje┼Ť.MASAKRA I OSZUSTWO istniej─ůcej ju┼╝ od lat firmy oryginalnejwww.zdrowe-stopy.com
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A s┼éysza┼éam ┼╝e biegunka to oznaka zbli┼╝aj─ůcego si─Ö na dniach porodu? [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e trafi┼éam na nieodpowiedni─ů osob─Ö?
mam problem z bliznami od 11 lat , z tego powadu sa tez komplaksu i pytania radzace sie w glowei dlaczego ja hmm nigdy sie tego z znas niedowie. Wiesz ┼╝e to zale┼╝y od wielu czynnik├│w, od tego jak przebiega ci─ů┼╝a, jak s─ů u┼éo┼╝one dzieci, a nawet od tego jaka polityk─Ö ma szpital w kt├│rym b─Ödziesz rodzi─ç. i 70. 40-stka na karku.Pozdrawiam i czekam na rady od serca. mutsy,napisz jak to jest,czy si─Ö op┼éaci,od czgo zaczyna┼éa┼Ť i czy jeste┼Ť z du┼╝ego miasta.Ja te┼╝ o tym my┼Ťl─Ö.Jaka jest mar┼╝a,no i w og├│le napisz co najwa┼╝niejsze. [link widoczny dla zalogowanych]
moze ktos mial podobne doswiadczenie i moglibyscie podzielic sie swoimi uwagami. S─ů 2 rodzaje luteiny..jedna dopochwowa za ok 20 z┼é druga pod j─Özyk za ok 3 z┼é-cena nie jest tu wyznacznikiem jako┼Ťci-po prostu ta dopochwowa inaczej si─Ö rozpuszcza wi─Öc ma inny sk┼éad...a na co masz brac t─Ö lutein─Ö?bo ja bra┼éam pod j─Özykowo na wywo┼éanie miesi─ůzki od 16 do 25 dnia cyklu-bo mam cykle nieregularne...skutki uboczne-ja nie zauwa┼╝y┼éam-no mo┼╝e lekkie md┼éo┼Ťci...Luteina jest to progesteron -czyli hormon kt├│ry u kobiet wyst─Öpuje naturalnie.. jest pokraczna, i do tego grubawa afeeeeeeeeee przemeblowanie ewentualnie nowe graty lub zakupy pt od┼Ťwie┼╝ szaf─Ö Pozdrawiam NIKUSIA!!!!!!!!!!! Nadmieni─Ö, i┼╝ po tym kursie mam zamiar zacz─ů─ç pracowa─ç we w┼ésnym salonie, jak my┼Ťlicie ten kurs mnie nauczy wszystkiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
co sadzicie o tej firmie?
tyle tylko, ze daje 40 zl i mam wpis .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i powodzenia w realizacji twoich marzen.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja z recept─ů p┼éaci┼éam 6 z┼é z groszem...
[link widoczny dla zalogowanych]
leczy┼éam borelioz─Ö i podobno to by┼éo przyczyn─ů dr─Ötwienia i upuszczania przedmiot├│w
Dziewczyny, nie dawajcie si─Ö-DOMAGAJCIE SI─ś KOMPLETNYCH BADA┼â NA TOXO CO MIESI─äC W CI─ä┼╗Y, A PLANUJ─äC J─ä SAME ZAP┼üA─ćCIE ZE TE BADANIA, PRZYNAJMNIEJ IGM I IGG- NA PRAWD─ś NIE WARTO TU OSZCZ─śDZA─ć
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czasami kromk─Ö chleba pe┼énoziarnistego, ale na ┼Ťniadanie
[link widoczny dla zalogowanych]
i z drugiej strony ciesz─Ö bo Novak Djokovic w finale m├│j Nole

3 lata [link widoczny dla zalogowanych] Badania angielskie?A Ty masz wogole pojecie jak one sie odbywaly?Na wioskach,w ktorych nikt nawet o czyms takim jak UK pojecia nie ma,lub wsrod ludzi,ktorzy bezposrednio to chwala.
A jak nas zwolni─ů to kto b─Ödzie pracowa┼é ? Bardzo mnie to dziwi, dla mnie nowo┼Ť─ç. Pozdrawiam mimo to obetne sie na grzywk─Ö widzia┼éam zdjecia fryzur i krecona grzywka nie wygl─ůda tak ┼║le tak samo jak prosta a moje du┼╝e czo┼éo doprowadza mnie do szale┼ästwa... 2004. [link widoczny dla zalogowanych]
czas najwy┼╝szy wzi─ů─ç si─Ö za siebie! Na szcz─Ö┼Ťcie jednak by┼é dobry wujek, kt├│ry mia┼é do nich duuuu┼╝o cierpliwo┼Ťci Kiedy┼Ť ┼╝eby tu pracowa─ç musia┼éy by─ç szerokie plecy albo mie─ç tutaj kogo┼Ť z rodziny. alee fajnie,jeste┼Ťcie u tego samego lekarza i mozliwe ze gdzie┼Ť si─Ö spotkacie i nawi─ůzecie wzajemny kontakt Ca┼éa wina w m─Ö┼╝u za Twoje nieszcz─Ö┼Ťliwe ┼╝ycie. Tylko ty na ca┼éym ┼Ťwiecie jeste┼Ť super pi─Ökna i utalentowana. Witam wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mia┼éam robiony nos na kase chorych w szpitalu w Polanicy i operowa┼émnie St─Öpniewski i mnie oszpeci┼é zrobi┼é garbaty nos wygl─ůda┼é jak z┼éamany i d┼éugi ile musia┼éam upokorze┼ä przej┼Ť─ç przez ten nochal .
[link widoczny dla zalogowanych]
c├│rka Joanny Koroniewskiej- Janina
Ka┼╝dy inaczej odczuwa b├│l.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja 19 on 21 z tym ┼╝e ja jestem strasznie napalona na niego i on tez ale czekamy na wizyte u gina bo chce dojrzale wkroczyc w seks. [link widoczny dla zalogowanych] Terapeuci bazuj─ůcy na relacjach swoich pacjent├│w twierdz─ů, ┼╝e d┼éugo┼Ť─ç stosunku, kt├│ry jest w sam raz, to 3 do7 minut, a po┼╝─ůdany trwa od 7 do 13 minut.
My┼Ťl─Ö ze to byl bardzo dobry pomys┼é Jest tak wiele os├│b z tym problemem ze szok !!! queen-i wont it all Jest tu jeszcze kto┼Ť?? co si─Ö sta┼éo w waszych ma┼é┼╝e┼ästwach, ┼╝e jest ┼║le? Musimy teraz o siebie dbac po zabiegu. [link widoczny dla zalogowanych]
a mi si─Ö kolczyki w paznokciach nie podobaj─ů..uwa┼╝am ┼╝e to g┼éupie (bez obrazy)..a kolczyki w p─Öpku s─ů fajne..ale jak b─Öd─Ö w ci─ů┼╝y to od razu wyjm─Ö jak si─Ö dowiem ┼╝eby dziurka si─Ö zd─ů┼╝y┼éa zagoi─ç Strze┼╝cie si─Ö fryzjerki w Nowej Hucie na osiedlu Szkolnym. Teraz wlewam mocz w┼éasny do s┼éoik├│w i tak stoi na p├│┼éce, czasem 1 dzie┼ä, czasem nawet kilka do czasu lewatywy. [link widoczny dla zalogowanych] jest zimna i wyniosla podoba mi si─Ö jeszcze Ania D─ůbrowska czy tam hania nomen omen to prawda, ┼╝e te tabletki dzia┼éaj─ů,ale jak tylko przestaniesz je bra─ç to po kr├│tkim czasie celluit wr├│ci a bior─ůc pod uwag─Ö ich wysok─ů cen─Ö to chyba ma┼éo kogo sta─ç aby bra─ç je non-stop.
dzi─Öki wielkie za odpowied┼║.
Droga Marto powiem Ci tylko tyle ┼╝e jestem o 15 lat starsza od Ciebie i te┼╝ pierwszy raz mam torbiel i to mniejsz─ů od Ciebie bo 45/47mm tzn.
normalnie masakra..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A przepraszam za wulgaryzmy ale same si─Ö cisn─ů na usta...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko takie zabiegi sporo kosztuja ale mialabys problem z głowy od razu, pewnie obyłoby sie bez lasera.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aekatowicegr5.fora.pl Strona G│ˇwna -> ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin